onsdag 3. desember 2008

DT Elisabeth

Jeg heter Elisabeth, kjent som Eltana på nettet, fyller 26 år på nyåret og er gift med Jørgen. Til vanlig jobber jeg som lærer, og bruker fritiden min på kort og litt korps.  I mars-april 2007 var jeg med min søster og så på ei som laget kort, og ble hekta. Siden har jeg laget mange kort! Men har prøvd meg litt på scrapbooking før den tid. Men det blir nok mest til at jeg lager kort! Om det fortsetter slik, får vi se hva fremtiden bringer!

Jeg vil også takke Kari for tilliten og plassen i designtemaet! Håper jeg viser meg tilliten verdig! Det var en utrolig gøy prosess å få være med, og jeg gleder meg til å se hva mer spennende jeg får å jobbe med! Også gleder jeg meg til å se hva de andre flotte, talentfulle damene på teamet lager! Dette blir gøy!!! 

Her er mine bidrag til DT prøven:












 







 
 Om du vil vite mer om hva jeg har gjort eller prosessen min, så gå inn på min blogg!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å så masse flott du hadde laga Elisabeth!

klem,
Jorunn

NorthStarStamps sa...

LIker dine ideer og kreative løsninger på denne oppgaven. ser fram til mere fra deg! ;-)
Kreativt med dåpskort av jule kort ... men hvorfor ikke! *Ler*