torsdag 4. desember 2008

DT Beata Ewa

Jeg heter Beata Ewa, også kjent som Beathea enkelte plasser på nettet. Jeg er 45 år, gift og er mor til 3 herlige scrappeobjekter på 7, 13 og 18 år.

Jeg ble introdusert til denne hobbyen i mai 2005. Vi hadde et kortkurs på jobben og jeg ble "solgt" med det samme. Jeg lagde bare kort til å begynne med, helt til mai 2007, da lagde jeg min første LO.

Jeg elsker friske, glade farger. Og jeg liker å stæsje masse! Jeg kan trygt si at jeg er en "maksimalist", opptatt av detaljer. Dekorering av et kort eller en LO er det som opptar meg mest, og er også den mest spennende delen av hobbyen for meg. Og så prøver jeg meg på stadig nye teknikker og stiler - jeg liker variasjon i ting jeg lager. Men jeg må innrømme at jeg er veldig svak for vintage!

Det var kjempekjekt å få plass i Design Teamet til North Star Stamps - jeg gleder meg til å samarbeide med Kari og med mine dyktige DT-kollegaer.

Her er mine bidrag til DT callet. Flere bilder og beskrivelser finnes i bloggen min.








4 kommentarer:

Unknown sa...

kort og tagger, og så varierte i stil også! Lekkert!

klem,
Jorunn

Unknown sa...

Hadde altså skrive Nydelige kort og tagger....
aner ikkje hva som skjedde med første delen av setningen...hihi..

NorthStarStamps sa...

kjempe fine farger og stil du har!! LOVE it! *smil*

Unknown sa...

Elsker den blå taggen din *dåne*
må vel prøve det jeg også...engang thihi