mandag 8. desember 2008

DT Wenche

Dette får bli en presentasjon uten bilde - hvertfall foreløpig. Jeg har ikke ett eneste bilde av meg selv, ikke så rart kanskje når man stort sett er å finne bak kameraet. Jeg heter Wenche og bor i en liten bygd i Nordland. Jeg er samboer og vi har tre barn (8, 10 og 12 år). En skikkelig rampegjeng som finner på mye rart... :) Vi har hest, katt og to marsvin. Er for tiden hjemmeværende og trives for så vidt med det.

Jeg begynte å lage kort i 2004 og siden da kan man si det har utviklet seg litt, både når det gjelder form og farge, men også når det gjelder stempler og utstyr. Jeg scrapper også litt innimellom. Tiden strekker ikke helt til bestandig, men "gjemmer" meg støtt og stadig på hobbyrommet mitt som forøvrig alltid er litt kaotisk. Jeg pleier å si at det er tegn på en kreativ hjerne...

Jeg vil si tusen takk til Kari for de flotte stemplene DT-teamet har fått til nå. Jeg takker for tilliten og gleder meg til å ta fatt på oppgaven og ser for meg en morsom tid fremover.

Her er mine bidrag til "DT-søknaden".

2 kommentarer:

Unknown sa...

Masse lekkert ud hadde laga til DT callet! Herlige tags!! <3

Du får gjere som meg, ta bilde av deg sjølv med kamera på strak arm! LOL!

Blir morro å være på samme team!

klem,
Jorunn

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Helt enig med Jorunn!! Her var det mye fint!!! Håper du også får bilde av deg selv snart...